maanantai 14. maaliskuuta 2016

9#Kertokaa mitä mun pitää parantaa?

Moi! Tänään ajattelin pyytää teiltä apua. Haluan tietää mitä mun pitäisi parantaa? Blogissani ei siis ole yhtään lukijaa. En halua mitään paineita lukijoista, mutta haluaisin kirjoittaa tätä blogia jollekin. Tottakai kirjoittelen postauksia omaksi iloksi, mutta muille kirjoittaminen poistaisi sen ikuisen tekosyyn, en jaksa. Haluan vinkkejä, sillä minua äryttää blogini muutenkin. En ole taitava ratsastaja, en saa hankittua kuvaajia. Ratsastaessa kehityn, mutta jos haluatte lukea ainoastaan taitavien ratsastajien blogeja, se on ihan ok. Kuvaajia saan kyllä, jos ihan oikeasti tarvitsen ja tarvitsenkin, kunhan tuohon lukijapalkkiin rapsahtaa edes se yksi henkilö.

Takki paksuntaa tässä reilusti:D

Mulla on äärimmäisen rakas vuokraponi ja oma poni. Mun perheellä on lisää äärimmäisen rakkaita ravihevosia. Kyllä, olen ravi-ihminen syntyjäni, mutta ratsastus vei sydämen. Tämä on oikeasti elämäntapa  ja en halua irrottautua siitä. Olen arka ratsastaja, mutta ennen se ei ole ollut näin vahvana. Sen muutti tippuminen ja käden murtuminen. En pelkää ratsastaa, mutta minua pelottaa tippumismahdollisuus. Mutta se on lieventynyt koko ajan ja nyt pelkään enemmän etukäteen. Olen onnellinen tämän elämäntavan ansiosta ja aion jatkaa sitä.


Kertokaa rakkaat lukijat mitä minun pitäisi parantaa. Arvostan todella, jos liitytte lukijaksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suosituimmat