maanantai 12. joulukuuta 2016

43#JOULUKALENTERI LUUKKU 12 - 15 faktaa minusta.

Ihanaa joulukuun kahdennettatoista kaikille!

Tänään ollaankin jo joulukalenterin puolessa välissä. Tämän päiväisessä luukussa onkin 20 faktaa minusta. Pian tulee myös 15 faktaa Awasta.
Mutta ei kun faktoihin!


  1. Olen syntynyt 15.4.2004
  2. Tämä ei ole mun ensimmäinen blogi.
  3. Mun lempieläin on kissa.
  4. Mulla on yksi kissa, mutta haluan toisen.
  5. Mun toinen nimi on Elisa.
  6. Meillä on ollut hevosia jo silloin, kun synnyin.
  7. Meillä on myös koira
  8. En tykkää hirveästi kaikista koirista.
  9. Meillä on kaikki hevoset/ponit ajokoulutettuja.
  10. Siivoan Pinjan ja Awan karsinat vaan viikonloppusin/lomilla.
  11. Mulla on myös 2 kania.
  12. Oon saanut kaksi 10+ tänä vuonna
  13. En jaksaisi tehdä tätä.
  14. Mulla on ollu myös Awaa ennen "oma poni"
  15. Mulla on veli

Toivottavasti tykkäsitte, vaikka tää oli vähän tämmönetylsä :D

2 kommenttia:

  1. Onko se sinun entinen blogi vielä elossa ja minkä niminen poni sinulla on ollut ennen Awaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on poistettu ja mulla oli joskus joku Sabri, mut olin sillo joku 1-2v et en muista koko ponia :D

      Poista

Suosituimmat