torstai 8. joulukuuta 2016

39#JOULUKALENTERI LUUKKU 8 - Mun kaikki kesäleirit

Ihanaa joulukuun kahdeksatta kaikille!

Mulla ei ole mitenkään erityisesti inspistä näihin luukkuihin, joten tänään tulee tällainen tylsempi postaus, jossa kerron lyhyesti mun kaikista ratsastusleireistä, jossa olen ollut. Eiköhän aloiteta.

2013-Alajärven Ratsastuskoulu

Eli siis tämä oli mun ensimmäinen ratsastusleiri ikinä. Olin tällöin 9v ja menin leirille kaverini Julian kanssa. Itse leiri oli tosi kiva, pääsin hyppäämään ensimmäiset "esteeni" ja maastoilemaan. Tiputtiin myös jostain kumman syystä yömaastossa, ei mitään käsitystä miten se on mahdollista. Muistan leiriltä parhaiten Jalon, joka oli leirihoitsuni, Marsan, jolla ratsastin eniten, sekä Mimon, jolla olimme siellä maastossa.

2014-Alajärven ratsastuskoulu

2014 vuoden leirille menin Julian ja Annikan kanssa. Tunnettiin myös jotain muita tyyppejä ennalta. Leiri oli paljon kivempi mitä edellisen vuoden leiri,  sillä ainakin porukka oli mahtava! Pääsin leirillä hyppäämään ensimmäistä kertaa kunnolla ja myös maastoiltiin pari kertaa. Minä ja Linnea voitettiin Jatzin janssa kauneuskisat. Tipuin myös Milleltä kolme kertaa. Muistan leiriltä parhaiten Jatzin, joka oli leirihoitsuni, Marsan, jolla hyppäsin ekat kunnon esteeni ja Millen, jolta tipuin kolmesti.

2015-Alajärven Ratsastuskoulu.

Innostuneissa tunnelmissa matkattiin Alajärvelle, melkein samalla porukalla kuin viimeksi. Leiri oli taas erittäin kiva, vaikka en oppinutkaan hirveesti mitään ja kenttätunnit meni vähän päin puuta. Maastoiltiin myös paljon ja menin ekat maastolaukat Villellä. Kahden tunnin maaston menin Marsalla ja baanateltiin välillä sen verran reipasta, että piti jäädä odottamaan seuraavana tulevaa Milleä ja jonoa. Muistan leiriltä parhaiten Lillin, joka oli leirihoitsuni, Villen, jolla menin ekat maastolaukat, sekä Marsan, jolla menin kahden tunnin maaston.

2016-Haukirannan Ratsutila

Tänä vuonna olikin vähän jännemmät tunnelmat, kun mentiinkin Haukirannalle Annikan ja Veeran kanssa. Mulla ei ollut sillon ketään ponia, jonka olisin voinut ottaa mukaan, mutta menin lainaponi Aatulla. Leiri oli paras ikinä! Opetus oli supersuperhyvä ja pääsin ylittämään itseäni ja rimakammosta eroon. Aatu oli maailman täydellisin poni, joka oli silloin myynnissä, tietenkään ei etitty just sillon hevosta mulle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suosituimmat