torstai 1. joulukuuta 2016

32#JOULUKALENTERI LUUKKU 1 - TALLIKAVERIT

Ihanaa joulukuun ensimmäistä kaikille!

Niin se vaan joulukuu puskee päälle ja on aika aloittaa blogin joulukalenteri. Ensimmäisessä osassa esittelen kolme mun parasta tallikaveria. Haluan tällä postauksella kertoa näille ihmisille, miten tärkeitä ne on mulle.

Noomi

Noomiin tutustuin kunnolla 2.6.2016, kun olin menossa Brunolla valmennukseen. Pestiin Noomin kanssa sen jalat ja päätettiin että kysytään Empulta sen numeroa ja tehdään meille kolmelle yhteinen wappiryhmä. Se ryhmä on edelleen olemassa. Minä ja Noomi asutaan samalla paikkakunnalla, joten aina koulujenvälisissä nähdään, samoin myös tallilla. Noomi on tsemppaava ihana ihminen, joka aina sanoo jotain kivaa, jos menee huonosti.

Noomi ja Bruno <3
Emppu

Emppuun tutustuin silloin, kun menin ekaa kertaa Picalla. Emppu on siis Pican omistaja. Empun kanssa ei ehkä nähdä niin usein, mutta hänen kanssaan menee huumori yhteen ja hän on hyvää seuraa. Emppu on hauska ja auttavainen ihminen, jonka kanssa ei todellakaan tule tylsää.

Emppu ja Pica <3

Veera

Viimeisimpänä, muttei todellakaan vähäisimpänä on Veera. Minä ja Veera tavattiin, kun olin hevoskeskuksella ratsastamassa Jojolla. Oli mutainen keli ja Veera tarjoutui hakemaan Jojon, koska mulla ei ollut kumppareita. Nähtiin Veeran kanssa muutaman kerran, mutta emme tutustuneet mitenkään syvällisesti. Sitten Jojon omistaja ehdotti minulle ja Annikalle, että menisimme Veeran kanssa samalle leirille. Pyysin Veeralta hänen numeroaan ja siitä se sitten lähti. Veera on maailman kannustavin ja auttavaisin ihminen ja sopivan hullu. Veera on myös ihanan Viivi-ponin omistaja <3


4 kommenttia:

Suosituimmat