perjantai 13. toukokuuta 2016

23# Elämäni hevosaakkoset

Moikka!
Tänään on vuorossa elämäni hevosaakkoset postaus!

A=Alajärven Ratsastuskoulu Täällä tallilla olen leireillyt paljon. Ansaitsee ehdottomasti paikkansa tässä.

B=Bruno Seuraava hevonen millä tulen ratsastamaan, POSTAUKSEN KIRJOITUSHETKELLÄ!

C=Cunning Captor Eli Aleksi, yksi ihanimmista nelijalkaisista joita tunnen.

Aleksi <3


D= Dagacia Awa Poni, jolla on suurin merkitys elämässäni!

E=Esteratsastus Oon saanut hyppyintoni takaisin, se on kivaa! Hyppäämään vain!

En enää hyppää näin huonosti, mutta en oo saanu uudempia estekuvia.
F=Fellponi Pienempänä tämä oli lempi ponirotuni.

G=Gag-kuolain En ole hirveästi tälläisella kuolaimella päässyt menemään, mutta toimii, jos käyttää oikein!

H=Hevonen suurin asia ratsastaessa!

I=Iloisuus Hyvin menneen tunnin jälkeen on hyvä mieli!

J=Jojo Tämä poni opetti mulle paljon, mutta tiemme ovat jo eronneet

Ikävä tätä ponia <3
K=Kisaaminen Kisaaminen ei ole mikään henkireikä, mutta periaatteessa kilpaileminen kiinnostaisi.

L=Lopettaminen Ratsastuksen lopettaminen on käynyt kerran mielessä, mutta nyt ei todellakaan tunnu siltä!

M=Maiskutus Awa monesti liikkuu vasta maiskutuksesta + toinen mun "passihevosista" maiskuttaa koko ajan.

N=Nauraminen Ponien kanssa touhutessa nauru on herkässä.

O=Opettaja Tärkein opettaja on itse hevonen. Kaikilla on se hevonen, joka opettaa kantapään kautta.


Awa on opettanut mulle kaikista eniten maailmassa!


P=Ponit Mä henkilökohtaisesti oon enemmän poni-ihminen, ponit on parhaita!

Q= -

R=Raviurheilu Ratsastuksen lisäksi raviurheilu on lähellä sydäntäni!

S=Suomenhevonen Yksi lempiroduistani on ihana sitkeä suomenhevonen!

T=Tippuminen Tippumiset kuuluvat lajiin!

U=Uskaltaminen Ratsastajan täytyy uskaltaa tarttua uusiin haasteisiin.

V=Varusteet Sopivat varusteet ovat tärkeät.

W=World Cup Osassa suorituksissa tulee mietittyä miltähän hevoseta tuntuu jos sattuu olemaan kovin kovakätinen kuski(siis miten ohjista täysiä repivä ihminen voi kisata huipulla?)

X=-

Y=Ystävyys Ratsastajan ja ratsun välinen ystävyys on tärkeää


Z=-

Å=-

Ä=-

Ö=Ötökät Ötökät ärsyttävät kesäisin tallilla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suosituimmat